Хмільницкий район - прапор
Хмільницька районна державна адміністрація
Офіційний сайт
21 липня 2019 року
для людей з обмeженими можливостями

До загального фонду бюджету району мобілізовано надходжень 126 відсотків до призначення, затвердженого місцевими радами

18.06.2018 Кількість переглядів: 219

     Про це зазначила начальник фінансового управління Хмільницької райдержадміністрації Наталія Орловська на щотижневій нараді сьогодні, 18 червня.

Забезпечення виконання дохідної частини місцевих бюджетів та питання фінансування закладів освіти, охорони здоров»я, культури, фізкультури і спорту, соціального забезпечення та соціального захисту населення знаходиться на постійному контролі районної державної адміністрації, районної ради, органів місцевого самоврядування.

За 5-ть місяців 2018 року забезпечено виконання по 28 сільських бюджетах та районному бюджету.

До загального фонду бюджету району мобілізовано податкових і неподаткових надходжень  в  сумі 34 млн.540тис.грн. або 126,0 відсотків до призначення  затвердженого місцевими радами. Додатково до бюджету отримано 7 млн.120 тис.грн. з них 3 млн. 247 тис.грн. до районного бюджету.

В цілому по району за показниками  бюджету протягом 5-ти місяців по 11-ти джерелах із 14-ти; надходження становлять  більше ста відсотків.

Основним податком до бюджету району є податок на доходи фізичних осіб, виконання по  якому становить 122,2 відсотки до планового призначення ( при плані 14 млн.275 тис.грн. надійшло 17 млн. 441 тис.грн.). Додатково надійшло 3 млн.166 тис.грн.    Основним критерієм збільшення даного виду надходження є підвищення середньомісячної заробітної плати, збільшення орендної плати за використання земельних та майнових паїв.

Наступним податком бюджету є податок на майно, виконання по якому складає  136,9 відсотка ( при плані 5 млн.004 тис.грн. надійшло 6 млн. 850 тис.грн.). Додатково надійшло 1 млн.846 тис.грн.  Вагомою складовою частиною податку на майно є плата за землю надходження якої  складає 6 млн. 692 тис.грн. Значним резервом збільшення надходжень є підвищення ставки орендної плата від здачі в оренду земель резерву, запасу, водного фонду.

Крім того, значним надходженням до сільських бюджетів є єдиний податок, надходження по якому складає 8 млн.800 тис.грн.

            Базової дотації з державного бюджету надійшло  3 млн.545,0 тис. грн., додаткової дотації з державного бюджету  3 млн.969 тис. грн..

Субвенцій з місцевого бюджету на пільги, субсидії, соціальні допомоги  отримано в сумі 104 млн.927 тис.грн., Освітня субвенція надійшла в сумі  25 млн.571 тис. грн., медична субвенція - 23 млн.218 тис.грн ,  субвенція на відшкодування вартості лікарських засобів  660,0 тис.грн., субвенція на надання підтримки особам з особливими освітніми потребами -191 тис.грн.,субвенція на забезпечення якісної, сучасної загальної середньої освіти «Нова українська школа» -346 тис.грн., інша субвенції з обласного, міського та сільського бюджету Жданівської ОТГ в сумі 1 млн. 237 тис. грн.

Спеціальний фонд бюджету за 5 місяців 2018 року виконано на 101,4 відсотки до уточненого планового призначення, До бюджету району надійшло 3 млн.33 тис. грн..

           Що стосується видатків, то протягом 5–ти місяців 2018 року при фінансуванні бюджетних установ забезпечено виплату заробітної плати, проплату за енергоносії, харчування, медикаментів, інших захищених статей видатків.

          Всього видатки загального фонду бюджету району склали 204 млн.997 тис.грн., що становить 94,7 відсотків до уточненої суми на звітний період, в тому числі по районному бюджету 187 млн.127 тис.грн. та по сільських бюджетах 17 млн.870 тис.грн.   Видатки спеціального фонду складають 5 млн.451 тис.грн.

           На утримання установ освіти всього використано кошти в сумі 48 млн. 340 тис.грн., що складає 93,7 відсотків до призначення. Із загальної суми видатків на утримання дошкільних закладів направлено 4 млн. 910 тис.грн., загальноосвітніх шкіл 40 млн. 316 тис.грн., позашкільної освіти, методичної роботи та інших закладів освіти 6 млн.114 тис.грн.

           Охорону здоров»я профінансовано на 94,9 відсотків ( до призначення в сумі 32 млн. 286 тис..грн., фактичні видатки склали 30 млн.632 тис.грн., а саме по лікарні 19 млн.030 тис.грн.; стоматологічній поліклініці 1 млн.559 тис.грн.; центру первинної медико-санітарної  допомоги 8 млн.952 тис.грн., по заходах з лікування хворих на цукровий та не цукровий діабет 459 тис.  грн. та відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань 617 тис. грн.     

     Фінансування установ культури проведено в сумі 4млн. 448 тис.грн., що складає 78,7 відсотків до призначення на звітний період.

            На утримання органів місцевого самоврядування направлено 10 млн. 504 тис.грн., що становить 94,1 відсоток до уточненого плану.

           Соціальний захист і соціальне забезпечення профінансовано в сумі 108 млн. 176 тис.грн., що складає 97,4 відсотків до уточненого призначення в тому числі пільги та субсидії 82 млн.690тис.грн., допомоги сімям з дітьми 21 млн.808 тис.грн. всі інші виплати соціального захисту в сумі 3млн.678 тис.грн..

          Місцеву пожежну охорону профінансовано в сумі 508 тис.грн., здійснення заходів з фізичної культури і спорту  – 457 тис.грн.,

       Надано Фінансову підтримку громадським організаціям в сумі 196 тис.грн., на житлово-комунальне господарство направлено 753 тис.грн., на ремонт та утримання доріг – 173 тис.грн., профінансовано засоби масової інформації в сумі 199 тис.грн.

         Протягом звітного періоду, враховуючи великий брак коштів виникла необхідність в отриманні кредиту в управлінні Державної казначейської служби у Вінницькій області в сумі 11 млн. 77 тис.грн. завдяки якому забезпечено фінансування заробітної плати з нарахуваннями, проведено розрахунки за використані енергоносії.

     Станом на 15 червня непогашеного кредиту залишилось 4,5 млн.грн.

       Але  хочу зупинитись на виконанні вимог частини 4 статті 77 Бюджетного кодексу України щодо забезпечення в повному обсязі потреби в коштах на оплату праці з нарахуваннями працівникам бюджетної сфери, а також на проведення розрахунків за енергоносії, які споживаються бюджетними установами до кінця бюджетного періоду.

         Так, станом на 01.06.2018 року загальна додаткова потреба в коштах на оплату праці з нарахуваннями складає  7 млн.492 тис.грн. та на енергоносії 4 млн.282 тис.грн.

         З них  по освіті незабезпеченість складає 3 млн.718тис.грн . по заробітній плата педагогічного персоналу, яка фінансується з освітньої субвенції  державного бюджету , 1 млн.177 тис.грн. заробітна плата по техперсоналу та 2 млн. 541 тис.грн.  по енергоносіях 2 млн. 927 тис.грн.

         По медичному центру незабезпеченість складає 2 млн. 421 тис.грн. по заробітній платі, яка фінансується  за рахунок медичної субвенції з державного бюджету та 95 тис.грн. по енергоносіях.

        По районній лікарні  незабезпеченість  1 млн 353 тис.грн. по заробітній платі, яка  також фінансується з медичної субвенції та 1 млн.260 тис.грн. по енергоносіях.

               Рішенням 23 сесії районної ради від 21.12.2017 року №341 «Про районний бюджет на 2018 рік» зазначено: що

Розпорядникам коштів районного бюджету необхідно привести мережу та штати у відповідність до виділених асигнувань , забезпечивши при цьому  виконання вимог Бюджетного кодексу України щодо утримання чисельності працівників та здійснення фактичних видатків на заробітну плату  лише в межах фонду заробітної плати, затвердженого у кошторисах;

 На виконання даного пункту проведені заходи, відповідно яких зменшена незабезпеченість по освіті на суму 4 млн.615 тис.грн.  та охороні здоров»я на суму 1 млн.876 тис.грн. 

        

 

 


E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація