Хмільницкий район - прапор
Хмільницька районна державна адміністрація
Офіційний сайт
23 вересня 2017 року
для людей з обмeженими можливостями

Звіт за рік

Хмільницькою  районною державною адміністрацією створено в районі необхідні умови для забезпечення права громадян на звернення відповідно до Конституції  України, Закону України «Про звернення громадян»,  Указу Президента України від 07.02.2008р. № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Визначені пріоритетні завдання по забезпеченню своєчасного, неупередженого і об’єктивного вирішення порушених у зверненнях проблемних питань.

З  метою вдосконалення організації даного напрямку роботи, проаналізовано стан виконавської дисципліни, рівень взаємодії між структурними підрозділами райдержадміністрації, установами, організаціями району при спільному розгляді пропозицій, заяв та скарг громадян.

У райдержадміністрації затверджені і діють заходи по удосконаленню роботи із зверненнями громадян, які, перш за все, спрямовані на забезпечення:

прямого доступу заявників до керівництва райдержадміністрації;
поліпшення  та вдосконалення організації особистого прийому громадян в райдержадміністрації;
налагодження конструктивного зв’язку між владою та громадянином;
поліпшення рівня  якості розгляду звернень громадян;
запобігання виникнення необґрунтованих повторних звернень громадян;
неухильного дотримання встановленого порядку розгляду звернень;
захисту законних прав і інтересів суб’єктів розгляду звернення;
організації оперативного реагування на проблемні ситуації;
підвищення рівня культури обслуговування заявників;
впровадження сучасних методів організації діловодства із зверненнями громадян;
рівня відкритості та доступності інформації про стан роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації;
продовження практики надання кваліфікованих консультацій безпосередньо під час проведення особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації та його заступниками,  працівниками  відділу правового та кадрового забезпечення апарату райдержадміністрації, а також іншими фахівцями структурних підрозділів райдержадміністрації.

         Загальним відділом апарату райдержадміністрації забезпечено належну реєстрацію звернень в комп’ютерній системі «Лотус» - «Звернення громадян». Всі звернення повністю укомплектовані в справи відповідно до вимог чинного законодавства.

         Звернення, що надходять до райдержадміністрації, розглядаються керівництвом і надаються відповідні доручення виконавцям. Авторів звернень завжди повідомляють про результати розгляду. Порушень строків розгляду та порядку пересилання звернень громадян у 2016 році не було.

Розгляд звернень громадян та забезпечення проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної праці та учасників АТО знаходиться під особистим контролем голови райдержадміністрації.

         В райдержадміністрації забезпечено щомісячне проведення дня контролю, в рамках якого здійснюються виїзні перевірки стану виконання доручень, наданих органами місцевого самоврядування за результатами розгляду звернень громадян Президентом України та вищим органам виконавчої влади. Також згідно затвердженого плану роботи, проводяться перевірки  стану справ по роботі зі зверненнями громадян  у сільських радах.

         У 2016 році проведено 12 днів контролю.

         Загальним відділом райдержадміністрації щоквартально проводиться аналіз роботи із зверненнями громадян, які надійшли до райдержадміністрації.

         За 2016 рік на адресу районної державної адміністрації надійшло всього 439 звернення (за такий же період минулого року – 290 звернень), із них: колективних – 16 (15), повторних – 0 (0).

         У зверненнях порушувались різні питання, але найчастіше громадяни піднімали питання соціального захисту населення –269 (за такий же період минулого року – 151), аграрної політики та земельних відносин – 73 (59), комунальне господарство – 20 (25), транспорт і зв’язок – 13 (12), охорона здоров’я – 8 (13).

         За 2016 рік  райдержадміністрацією всього вирішено на користь заявників – 273 звернення, надано роз’яснень по 160 зверненнях, залишається на контролі - 2.

         На виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”, положення Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008  “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, повідомляємо, що головою райдержадміністрації були прийняті розпорядження №5 від 05 січня 2016 року та №243 від 23.05.2016 року “Про постійно діючу комісію по роботі із зверненнями громадян”, до складу якої входять керівники відділів та структурних підрозділів райдержадміністрації, а також представники правоохоронних органів. Разом з тим головою райдержадміністрації прийнято розпорядження від 05 лютого 2016 року № 4 «Про організацію виїзних прийомів громадян головою районної державної адміністрації, першим заступником, заступником голови та керівником апарату районної державної адміністрації», а також   05 січня 2016 року №3 та 07.07.2016 року №303 прийнято розпорядження якими затверджено графік комплексних виїзних прийомів громадян начальниками та заступниками начальників структурних підрозділів райдержадміністрації, районних установ та організацій у першому та другому півріччі 2016 року.

         На особистому прийомі у голови райдержадміністрації і його заступників побувало 130 громадян, за відповідний період 2015 року до керівництва райдержадміністрації  звернулось 129 громадян.  В основному  жителі району звертаються з проханням надання матеріальної допомоги на лікування, з питань призначення субсидій та земельних спорів. Більшість з цих питань вирішено позитивно.

         З метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян та для надання кваліфікованої консультації під час проведення особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації та його заступниками запроваджено участь фахівців управлінь, відділів та структурних підрозділів районної державної адміністрації.

         Станом на 31.12.2016 року голова райдержадміністрації із заступниками, керівниками районних служб побували на виїзних прийомах у всіх територіальних громадах, на яких жителі району мали можливість вирішувати свої проблемні питання безпосередньо на місці.

         Всього протягом 2016 року на особистих виїзних прийомах керівництвом райдержадміністрації було розглянуто 182  звернення.

         Під час виїзних прийомів керівниками служб району  було  прийнято 148 жителів територіальних громад.

         Найбільше піднімались питання:

соціальний захист населення – 90;
надання юридичних консультацій – 20;
питання пенсійного забезпечення – 10;
щодо реєстрації в службі зайнятості – 8;
земельних відносин – 8;
питання освіти – 4;
будівництво, транспорт і зв'язок – 4;
аграрна політика – 2.

         На всі звернення було надано роз’яснення по суті.

         Протягом  2016 року проведено 17 засідань постійно діючої комісії з розгляду звернень громадян, під час яких розглянуто 67 звернень, про що складено відповідні протоколи. За результатами розгляду всі питання вирішено позитивно.

         З метою поліпшення матеріального стану малозабезпечених та багатодітних сімей, пенсіонерів, ветеранів війни та праці у 2016 році райдержадміністрацією виділено матеріальну допомогу в сумі 50 тис.грн. та 40 тис. грн.. на поховання 4 загиблих мобілізованих військовослужбовців.

         Для оперативного вирішення нагальних потреб населення та надання консультативної допомоги в районі продовжує цілодобово працювати “Гаряча лінія”.

         Стан роботи із зверненнями громадян, періодично висвітлюється на сторінках газети “Життєві обрії”, в ефірах  КП “Хмільницьке районне радіомовлення”,  та на сайті райдержадміністрації.

         Для підвищення рівня правової обізнаності громадян, що звертаються до керівництва райдержадміністрації у загальнодоступних місцях розміщено інформаційні куточки «Хмільницька районна державна адміністрації», «Графіки особистого прийому громадян», де можливо ознайомитись із нормативно-правовими актами, в тому числі із Законом України «Про звернення громадян», з графіками та порядками прийомів громадян керівниками усіх рівнів, як області, так і району, а також з різними оголошеннями.

         Таким чином, враховуючи те, що рівень роботи із зверненнями громадян є важливим чинником довіри людей до органів державної влади і органів місцевого самоврядування, забезпечення суспільно-політичної стабільності в районі. Працівники райдержадміністрації вживають заходи для того, щоб забезпечити всебічний і оперативний розгляд звернень жителів району.

         Районна державна адміністрація стан роботи із зверненнями громадян тримає на постійному контролі.

 

 

 

 

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація