Доступ до публічної інформації
Президент України впроваджує європейські стандарти відкритості і прозорості в роботі органів державної влади. Важливим кроком на цьому шляху стало підписання Главою держави Закону України «Про доступ до публічної інформації».
На виконання цього закону Президент України підписав Укази «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації». Ці Укази покликані забезпечити реалізацію конституційного права громадян вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію.
НОРМАТИВНА БАЗА
Про доступ до публічної інформації
Про затвердження Порядку доступу до публічної інформації, розпорядником якої є райдержадміністрація
Про впровадження системи обліку публічної інформації
Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію в управлінні соціального захисту населення Хмільницької райдержадміністрації
ОФОРМЛЕННЯ ЗАПИТУ НА ІНФОРМАЦІЮ
Запит на інформацію до Хмільницької районної державної адміністрації (індивідуальний або колективний) може подаватися в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача:
- особисто (з наданням консультації): кабінет №9;
- поштою на адресу: 22000 Вінницька область, м.Хмільник, вул.Столярчука,3, Хмільницька районна державна адміністрація (на конверті вказувати "Публічна інформація")
- факсом : (04338) 2-30-45;
- телефоном: (04338) 2-16-97;
- електронною поштою: rda_khmilnyk@vin.gov.ua, rda_hm@ukr.net
- Якщо запитувана запитувачем інформація передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок, то відповідно до пунктів 2, 3 статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» запитувач зобов’язаний відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк згідно розпорядження голови райдержадміністрації від 27.06.2012р. №405 «Про затвердження Порядку відшкодування та розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію Хмільницькій райдержадміністрації», зареєстрованого в Хмільницькому міськрайонному управлінні юстиції 02.07.2012р. за №8/213, опублікованого у газеті "Життєві обрії".
- Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію в управлінні соціального захисту населення Хмільницької райдержадміністрації
Розпорядок роботи:
Понеділок -
08:00 - 12:45
14:00 - 17:00
Вівторок -
08:00 - 12:45
14:00 - 17:00
Середа -
08:00 - 12:45
14:00 - 17:00
Четвер -
08:00 - 12:45
14:00 - 17:00
П'ятниця -
08:00 - 13:00
14:00 - 16.45
субота, неділя - вихідний
___________________________________________________________________________________________
Забезпечення доступу до публічної інформації
1. Інформація про місцезнаходження, поштова адреса, номери засобів зв'язку, адреса електронної пошти райдержадміністрації
3.Інформація про основні завдання та нормативно-правові засади діяльності райдержадміністрації
5. Перелік та умови отримання послуг, що надаються райдержадміністрацією та її структурними підрозділами, форми і зразки документів, правила їх заповнення
6. Проекти розпоряджень голови райдержадміністрації, що підлягають обговоренню.
7. Розпорядження голови райдержадміністрації. (за 2016 рік)
За 2022 рік (+ накази за 2022 рік)
За 2023 рік (+ накази за 2023 рік)
10. Інформація про основні функції структурних підрозділів райдержадміністрації
Положення про структурні підрозділи (додаток до розпорядження голови райдержадміністрації від 07.05.2018 року №255 )
11. Плани проведення та порядки денних засідань колегії райдержадміністрації, координаційної ради з питань місцевого самоврядування при голові районної ради.
12. Інформація про фінансові ресурси, головним розпорядником яких є райдержадміністрація.
13. Інформація про механізми чи процедури, за допомогою яких громадськість може представляти свої інтереси або в інший спосіб впливати на реалізацію повноважень райдержадміністрації
14. Порядок оскарження рішень, дій чи бездіяльності посадових осіб райдержадміністрації з питань надання публічної інформації.
15.Види інформації, якою володіє райдержадміністрація
16. Інформація про розміщення та номери кабінетів райдержадміністрації, де надаються необхідні запитувачам форми і бланки для подання у письмовому вигляді інформаційного запиту
17. Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
І. Звіт по запитах, які надійшли до Хмільницької райдержадміністрації за 2014 рік
За 2015 рік до райдержадміністрації надійшло 20 запитів на інформацію
Звіт по запитах за 6 місяців 2017 року
Звіт по запитах за 9 місяців 2017 року
Звіт по запитах на інформацію за 2017 рік
За І квартал до райдержадміністрації надійшло 10 запитів на інформацію
За 6 місяців 2018 року до райдержадміністрації надійшло 23 запити на інформацію
За 9 місяців 2018 року до райдержадміністрації надійшло 30 запитів на інформацію
Звіт по запитах за ІІІ квартал 2018 року
Звіт по запитах на інформацію за 2018 рік
Звіт по запитах за І квартал 2019 року
Звіт по запитах за ІІ квартал 2019 року
Звіт по запитах за ІІІ квартал 2019 року
Звіт по запитах за І квартал 2020 року
Звіт по запитах за ІІ квартал 2020 року
Звіт по запитах за ІІІ квартал 2020 року
За 9 місяців 2020 року до райдержадміністрації надійшло 53 запити на інформацію
За І квартал 2021 року до райдержадміністрації надійшло 7 запитів на інформацію
Звіт по запитах за ІІ квартал 2021 року
Звіт по запитах за ІІІ квартал 2021 року
Звіт по запитах за ІV квартал 2021 року
ІІ. Звіти по зверненнях громадян за місяць ,
ІІІ. Публічний звіт голови Хмільницької районної державної адміністрації Євгенія Буткевича про підсумки діяльності райдержадміністрації у 2016 році
- ЗВІТ ГОЛОВИ ХМІЛЬНИЦЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ ЗА ПІДСУМКАМИ 2017 РОКУ ТА ПРІОРИТЕТИ РОЗВИТКУ У 2018 РОЦІ
-
Голова райдержадміністрації Євгеній Буткевич прозвітував про проведену роботу (публічний звіт голови райдержадміністрації про підсумки діяльності райдержадміністрації у 2018 році)
- Публічний звіт голови Хмільницької районної державної адміністрації КУЗНЕЦА Б.О. за 2021 рік (проєкт)
- Звіт начальника районної військової адміністрації Кузнеца Б.О. про здійснення адміністрацією делегованих їй районною радою повноважень (за 2022 рік)
18. Правила внутрішнього трудового розпорядку та графік роботи райдержадміністрації .
- Розпорядок роботи райдержадміністрації
- Про регламент районної державної адміністрації (розпорядження голови райдержадміністрації від 30.07.2020 №200)
- "Про внесення змін до Правил внутрішнього трудового розпорядку для працівників апарату райдержадміністрації" ( розпорядження голови райдержадміністрації від 23.07.2020 року №188)
-
"Про внесення змін до Правил внутрішнього службового розпорядку для державних службовців апарату Хмільницької райдержадміністрації,затверджених розпорядженням голови райдержадміністрації від 21.07.2016 року № 337" (розпорядження голови райдержадміністрації від 23.07.2020 року №189)
- "Про регламент районної державної адміністрації" (розпорядження голови райдержадміністрації від 07.05.2018 року №254)
- Про регламент районної державної адміністрації
- Про затвердження Правил внутрішнього трудового розпорядку для працівників апарату райдержадміністрації
- Про Правила внутрішнього службового розпорядку для державних службовців апарату Хмільницької райдержадміністрації
19. Інформація про вакансії, порядок та умови проходження конкурсу на зміщення вакантних посад.
Інформація про вакансії, "Про утворення та склад конкурсної комісії апарату райдержадміністрації"
20. Графік прийому громадян керівництвом райдержадміністрації
21. Реєстр публічної інформації Хмільницької районної державної адміністрації
22. ПЕРЕЛІК відомостей, що становлять службову інформацію
23. Корисна інформація
П Е Р Е Л І К наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних в апараті райдержадміністрації
_________________________________________________________________________________