Мінсоцполітики спрощено процес комунікацій при отриманні нечуючими будь-яких державних послуг
17.03.2021 Кількість переглядів: 690
Управління соціального захисту населення Хмільницької райдержадміністрації інформує, що починаючи з 5 березня 2021 року Міністерством соціальної політики у співпраці з громадською організацією „Громадський рух „Соціальна єдність” реалізується пілотний проект „Почуй мене”, спрямований на полегшення комунікації людьми з вадами слуху та представниками органів державної влади.
Суть проекту полягає у спрощенні процесу комунікацій при отриманні нечуючими будь-яких державних послуг шляхом надання можливості отримати інформацію через сурдоперекладача в режимі онлайн, а також відповідь у вигляді відеолиста.
Скористатись відповідною послугою можна через офіційний сайт Мінсоцполітики (вкладка „Почуй мене”) за посиланням: https://www.msp.gov.ua/content/1539-pochuy-mene.html
Комунікацію і розгляд відповідних звернень забезпечує Урядовий контактний центр.
На базі Урядового контактного центру працює окрема спеціалізована «гаряча лінія», створена для консультування осіб з інвалідністю.
«Гаряча лінія» – це механізм, який дозволяє оперативно вирішувати проблеми людей, з приводу яких вони звертаються.
Звернення приймають працівники Урядового контактного центру за допомогою засобів телекомунікації і направляють у відповідні органи державної влади для вирішення питань по суті та надання відповідних роз’яснень.
Цілодобова «гаряча лінія» з консультування та забезпечення зворотного зв’язку для осіб з інвалідністю 1539.
Дзвінки на «гарячу лінію» 1539 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.
Для громадян з порушенням слуху забезпечена можливість звернутися на «гарячу лінію» з допомогою послуги сурдоперекладача, а також гарантована відповідь на звернення у вигляді відеолиста.
Відповідні інформаційні матеріали щодо користування такою послугою розміщені на офіційному сайті Мінсоцполітики та сторінці Фейсбук.