Хмільницкий район - прапор
Хмільницька районна державна адміністрація
Офіційний сайт
Малий Герб України
18 вересня 2024 року
Facebook - логотип Twitter - логотип Instagam - логотип Youtube - логотип
Режим високої контрастності

Стан роботи із зверненнями громадян у районній державній адміністрації за І півріччя 2018 року

07.08.2018 Кількість переглядів: 757

         На виконання  Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» повідомляємо, що райдержадміністрацієюпостійно проводиться робота із забезпечення всебічного, неупередженого і об’єктивного розгляду та вирішення порушених у зверненнях громадян проблемних питань.

         Загальним відділом апарату райдержадміністрації забезпечено належну реєстрацію звернень в комп’ютерній системі «LotusNotes» - «Звернення громадян». Всі звернення повністю укомплектовані в справи відповідно до вимог чинного законодавства.

          За Іпівріччя 2018 року до райдержадміністрації надійшло 169звернень по 171 питанню(за такий же період минулого року171 звернення по 190 питаннях) із них колективних – 11 (16). Через вищестоящі органи надійшло 104звернення, поштою –17, на особистому прийомі керівництва - 48.

         У зверненнях порушувались різні питання, але найчастіше громадяни піднімали питання соціального захисту населення – 100 звернень (за такий же період минулого року – 58), аграрної політики та земельних відносин – 18 (36), питання освіти – 9 (4), транспорту і зв’язку 7 (18),екології та природніх ресурсів 6 (5), охорони здоров’я – 6 (15) та інші.

         У І півріччі 2018 року порівняно з 2017 роком відбулось значне збільшення звернень громадян  по питаннях соціального захисту населення. Здебільшого громадяни звертались з питань нарахування, перерахунку або надання роз’яснення стосовно субсидії та отримання матеріальної допомоги.

         За 6 місяців поточного року райдержадміністрацією всього надано роз’яснень та необхідну інформацію по 99зверненнях, вирішено на користь заявників – 69, 1 звернення надіслано за належністю згідно статті 7 Закону України «Про звернення громадян».

В райдержадміністрації проводиться відповідна робота по виконанню вимог Закону України «Про звернення громадян». Зокрема прийом громадян здійснюється згідно затвердженого графіку прийому громадян. ЗаІ півріччя 2018 р. на особистому прийомі у голови райдержадміністрації і його заступників розглянуто 48 звернень. Восновному – цезверненнягромадянщодонаданняматеріальноїдопомоги на лікування, субсидій, земельнихвідносин та інші. Більшість з цихпитаньвирішено позитивно.

         ПротягомІпівріччя 2018 року проведено 8засіданньпостійнодіючоїкомісії з розглядузверненьгромадян, під час якихрозглянуто41звернення, про щоскладеновідповідніпротоколи. За результатами розглядувсіпитаннявирішено позитивно.

         Відповідно до рішення Хмільницької районної ради від 07.12.2017 р. №303   «Про районну програму надання  адресної  одноразової  матеріальної  допомоги  малозабезпеченим  сім’ям, які  потребують  соціального захисту  та  підтримки  на 2018 рік»за 6 місяців поточного року райдержадміністрацієювиділеноматеріальнудопомогу в сумі52тис.грн.

Для оперативного вирішення нагальних потреб населення та надання консультативної допомоги в районі продовжує щоденно працювати «Гаряча лінія».

         Стан роботиіззверненнямигромадян періодичновисвітлюється на сторінкахгазети “Життєвіобрії”, в ефірах  КП “Хмільницькерайоннерадіомовлення”, на сайтіХмільницької райдержадміністрації та Єдиному державному веб-порталі відкритих даних DATA.GOV.UA.

         Робота із зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі у райдержадміністрації.

 

 


E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація