Хмільницкий район - прапор
Хмільницька районна державна адміністрація
Офіційний сайт
18 квітня 2024 року
для людей з обмeженими можливостями

У 2016 році до районної державної адміністрації звернулось 439 громадян

06.02.2017 Кількість переглядів: 468

Про це повідомила учасників щотижневої наради начальник загального відділу апарату Хмільницької районної державної адміністрації Марія Попадюк.

Хмільницькою  районною державною адміністрацією створено  в районі необхідні умови для забезпечення права громадян на звернення відповідно до Конституції України, Закону України «Про звернення громадян»,  Указу Президента України від 07.02.2008р. № 109/2008 «Про першочергові заходи  щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Визначені пріоритетні завдання по забезпеченню своєчасного, неупередженого і об’єктивного вирішення порушених у зверненнях проблемних питань.

За 2016 рік, з метою вдосконалення організації даного напрямку роботи, проаналізовано стан виконавської дисципліни, рівень взаємодії між структурними підрозділами райдержадміністрації, установами, організаціями району при спільному розгляді пропозицій, заяв та скарг громадян.

         Загальним відділом апарату райдержадміністрації забезпечено належну реєстрацію звернень в комп’ютерній системі «Lotus Notes» - «Звернення громадян». Всі звернення повністю укомплектовані в справи відповідно до вимог чинного законодавства.

         Звернення, що надходять до районної державної адміністрації, розглядаються керівництвом і надаються відповідні доручення виконавцям. Авторів звернень завжди повідомляють про результати розгляду. Порушень строків розгляду та порядку пересилання звернень громадян у 2016 році не було.

         В райдержадміністрації забезпечено щомісячне проведення дня контролю, в рамках якого здійснюються виїзні перевірки стану виконання доручень.

         Станом на 31.12.2016 року проведено 12 днів контролю.

         Загальним відділом щоквартально проводиться аналіз роботи із зверненнями громадян, які надійшли до райдержадміністрації.

         За 2016 рік до районної державної адміністрації звернулось 439 громадян, (за такий же період 2015 року звернулось 290 громадян), із них: колективних – 16 (15).

         У зверненнях порушувались різні питання, але найчастіше громадяни піднімали питання соціального захисту населення – 269 (за такий же період 2015 року – 151), аграрної політики та земельних відносин – 73 (59), комунального господарства – 20 (25), транспорту і зв’язку 13 (12), охорони здоров’я – 8 (13).

         У 2016 році очікувалось суттєве зменшення звернень по питаннях соціального захисту населення. Але як свідчить аналіз  з попереднім роком громадяни найчастіше зверталися за роз’ясненнями щодо отримання матеріальної допомоги, субсидій, перерахунку і виплати пенсій, пільгового  проїзду  автотранспортом та інше.

         За 2016 рік всього надано роз’яснень по 160 питаннях, вирішено на користь заявників – 273, залишається на контролі - 1.

         З початку 2016 року на особистому прийомі у голови райдержадміністрації і його заступників розглянуто 130 звернень. В основному – це звернення громадян щодо надання матеріальної допомоги на лікування, земельних відносин та інші. Більшість з цих питань вирішено позитивно.

         З метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян та для надання кваліфікованої консультації під час проведення особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації та його заступниками запроваджено участь фахівців управлінь, відділів та структурних підрозділів районної державної адміністрації.

         Станом на 31.12.2016 року голова районної державної адміністрації із заступниками, керівниками районних служб побували на виїзних прийомах у всіх територіальних громадах, на яких жителі району мали можливість вирішувати свої проблемні питання безпосередньо на місці. Якщо вирішити порушені питання безпосередньо на виїзному прийомі неможливо, голова  районної державної адміністрації дає доручення посадовим особам, до компетенції  яких  належить  вирішення даного питання. З початку 2016 року таких доручень дано 10, які своєчасно виконувались.

         Під час виїзних прийомів голови райдержадміністрації та керівників служб протягом 2016 року   було прийнято 182 жителя територіальних громад.

         Найбільше піднімались питання:

комунального господарства – 31;
надання юридичних консультацій – 27;
соціального захисту населення – 59;
аграрної політики і земельних відносин – 30;
щодо реєстрації в службі зайнятості – 11;
транспорту і зв'язку – 8;
охорони здоров’я – 7;
інші – 9.

         Всі звернення були вирішені згідно чинного законодавства.

         З метою поліпшення матеріального стану малозабезпечених та багатодітних сімей, пенсіонерів, ветеранів війни та праці, протягом 2016 року проведено 17 засідань постійно діючої комісії з розгляду звернень громадян, під час яких розглянуто 67 звернень, про що складено відповідні протоколи, та виділено матеріальну допомогу в сумі 50  тис.грн. та 40 тис. грн., на поховання та лікування мобілізованих військовослужбовців.

         За 2016 рік до районної державної адміністрації  надійшло 60 запитів на інформацію, що на 40 більше,  ніж  за  відповідний період 2015 року (20 запитів), на всі запити,   надано  відповіді  у встановлені Законом України «Про доступ до публічної інформації» терміни.        

         Для оперативного вирішення нагальних потреб населення та надання консультативної допомоги в районі продовжує працювати “Гаряча лінія”, яка діє у встановлені години протягом тижня.

         Стан роботи із зверненнями громадян висвітлюється на сторінках газети “Життєві обрії”, в ефірах  КП “Хмільницьке районне радіомовлення”  та на сайті Хмільницької райдержадміністрації.

         Для підвищення рівня правової обізнаності громадян, що звертаються до керівництва райдержадміністрації у загальнодоступних місцях розміщено інформаційні куточки,  де можливо ознайомитись із нормативно-правовими актами, в тому числі із Законом України «Про звернення громадян»,  а також графіки особистого прийому громадян керівництвом області та району.  Таким чином, враховуючи те, що рівень роботи із зверненнями громадян є важливим чинником довіри людей до органів державної влади і органів місцевого самоврядування, забезпечення суспільно-політичної стабільності в районі, працівники загального відділу вживають заходи для того, щоб забезпечити всебічний і оперативний розгляд звернень жителів району.

         


E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація