У 2017 році до районної державної адміністрації надійшло 343 звернення
15.01.2018 Кількість переглядів: 1078
Про це зазначила на щотижневій нараді начальник загального відділу Хмільницької райдержадміністрації Марія Попадюк.
Хмільницькою районною державною адміністрацією створено необхідні умови для забезпечення права громадян на звернення відповідно до Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008р. № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Визначені пріоритетні завдання по забезпеченню своєчасного, неупередженого і об’єктивного вирішення порушених у зверненнях проблемних питань.
За звітний період, з метою вдосконалення організації даного напрямку роботи, проаналізовано стан виконавської дисципліни, рівень взаємодії між структурними підрозділами райдержадміністрації, установами, організаціями району при спільному розгляді пропозицій, заяв та скарг громадян.
У райдержадміністрації затверджені і діють заходи по удосконаленню роботи із зверненнями громадян, які, перш за все, спрямовані на забезпечення:
- прямого доступу заявників до керівництва райдержадміністрації;
- поліпшення та вдосконалення організації особистого прийому громадян в райдержадміністрації;
- налагодження конструктивного зв’язку між владою та громадянином;
- поліпшення рівня якості розгляду звернень громадян;
- запобігання виникнення необґрунтованих повторних звернень громадян;
- неухильного дотримання встановленого порядку розгляду звернень;
- захисту законних прав і інтересів суб’єктів розгляду звернення;
- організації оперативного реагування на проблемні ситуації;
- підвищення рівня культури обслуговування заявників;
- впровадження сучасних методів організації діловодства із зверненнями громадян;
- рівня відкритості та доступності інформації про стан роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації;
- продовження практики надання кваліфікованих консультацій безпосередньо під час проведення особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації та його заступниками, працівниками сектору юридичного забезпечення апарату райдержадміністрації, а також іншими фахівцями структурних підрозділів райдержадміністрації.
Загальним відділом апарату райдержадміністрації забезпечено належну реєстрацію звернень в комп’ютерній системі «Lotus Notes» - «Звернення громадян». Звернення, що надходять до районної державної адміністрації, розглядаються керівництвом і надаються відповідні доручення виконавцям. Авторів звернень завжди повідомляють про результати розгляду Всі звернення повністю укомплектовані в справи відповідно до вимог чинного законодавства. Порушень строків розгляду та порядку пересилання звернень громадян у 2017 році не було.
Розгляд звернень громадян та забезпечення проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, учасників бойових дій, Героїв Соціалістичної праці знаходиться під особистим контролем голови райдержадміністрації.
В райдержадміністрації забезпечено щомісячне проведення дня контролю, в рамках якого здійснюються виїзні перевірки стану виконання доручень, наданих Президентом України та вищим органам виконавчої влади. Проводяться дні контролю у сільських радах та результати доводяться до відома керівництва райдержадміністрації.
За 2017 рік до районної державної адміністрації надійшло 343 звернення, кількість порушених питань у даних зверненнях становить 373 (за такий же період минулого року надійшло 439 звернень по 450 питаннях), із них: колективних – 20 (16), повторних – 0 (0).
У зверненнях порушувались різні питання, але найчастіше громадяни піднімали питання соціального захисту населення – 145 (за такий же період минулого року – 269), аграрної політики та земельних відносин – 65 (73), комунального господарства – 34 (20), транспорту і зв’язку 33 (13), питання освіти 21 (11), охорони здоров’я – 21 (8).
У 2017 році, як свідчить аналіз громадяни найчастіше зверталися по питаннях нарахування житлових субсидій, пільгового проїзду автомобільним транспортом загального користування, отримання матеріальної допомоги та інше.
За звітний період райдержадміністрацією вирішено на користь заявників – 166 звернень, надано роз’яснень на 204.
З початку року на особистому прийомі у голови райдержадміністрації і його заступників розглянуто 45 звернень. В основному – це звернення громадян щодо надання матеріальної допомоги на лікування, земельних відносин та інші. Більшість з цих питань вирішено позитивно.
На протязі 2017 року голова райдержадміністрації із заступниками, керівниками районних служб побували на виїзних прийомах у всіх територіальних громадах, на яких жителі району мали можливість вирішувати свої проблемні питання та отримувати необхідні консультації безпосередньо на місці.
Протягом року проведено 11 засідань постійно діючої комісії з розгляду звернень громадян, під час яких розглянуто 54 звернення, про що складено відповідні протоколи. За результатами розгляду всі питання вирішено позитивно.
Для оперативного вирішення нагальних потреб населення та надання консультативної допомоги в районі продовжує працювати “Гаряча лінія”, яка діє у встановлені години протягом тижня. На телефон “Гарячої лінії”, за звітний період звернулося 6 громадян. Усім громадянам надано роз’яснення та відповідну інформацію щодо порушених питань.
З метою поліпшення матеріального стану малозабезпечених та багатодітних сімей, пенсіонерів, ветеранів війни та праці в 2017 році райдержадміністрацією виділено матеріальну допомогу в сумі 50 тис.грн.
На протязі 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 65 запитів на інформацію, що на 5 більше ніж за відповідний період 2016 року (60 запитів), на всі запити надано відповіді у встановлені Законом України «Про доступ до публічної інформації» терміни.
Стан роботи із зверненнями громадян висвітлюється на сторінках газети “Життєві обрії”, в ефірах КП “Хмільницьке районне радіомовлення”, на сайті Хмільницької райдержадміністрації та на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних DATA.GOV.UA.
Для підвищення рівня правової обізнаності громадян, що звертаються до керівництва райдержадміністрації у загальнодоступних місцях розміщено інформаційні куточки, де можливо ознайомитись із нормативно-правовими актами, в тому числі із Законом України «Про звернення громадян», а також графіки особистого прийому громадян керівництвом області та району. Таким чином, враховуючи те, що рівень роботи із зверненнями громадян є важливим чинником довіри людей до органів державної влади і органів місцевого самоврядування, забезпечення суспільно-політичної стабільності в районі, працівники райдержадміністрації вживають заходи для того, щоб забезпечити всебічний і оперативний розгляд звернень жителів району.
Районна державна адміністрація стан роботи із зверненнями громадян тримає на постійному контролі.