Володимир Гройсман: Влада має бути постійно у діалозі із людьми, щоб розуміти їхні нагальні проблеми та прагнути їх якнайшвидше вирішити
10.04.2017 Кількість переглядів: 498
Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман закликає представників влади регулярно брати участь у роботі регіональних call-центрів для того, щоб розуміти нагальні проблеми, які хвилюють громадян, та оперативно їх вирішувати. Про це він заявив після спілкування із громадянами в Урядовому контактному центрі у понеділок.
"Абсолютно корисно для усіх чиновників, і буду закликати до цього, щоб вони регулярно брали участь у роботі таких регіональних call-центрів для того, щоб розуміти, з якими питаннями до них звертаються люди, - зазначив Глава Уряду - Люди мають розуміти, що з ними спілкуються для того, щоб вирішити питання, які їх хвилюють. Потрібно не просто послухати людину, а її зрозуміти, у чому є проблема, як вона живе, чим ти можеш допомогти".
"Питань є багато – щодо системи охорони здоров'я, пенсійного забезпечення, багато соціальних питань, питання, пов'язані з інфраструктурою, навіть питання було сьогодні від мешканцівДебальцево, які сьогодні знаходяться у складних умовах, – підкреслив Володимир Гройсман, коментуючи результати свого спілкування із громадянами в Урядовому контактному центрі. – Найголовніше – щоб влада постійно була у діалозі, щоб розуміла, у чому є проблеми, як їх потрібно вирішувати, просто, щоб чиновники не були байдужими. Це дуже важливо".
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФОРМАЦІЇ ТА КОМУНІКАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ СЕКРЕТАРІАТУ КМУ