Основні завдання та нормативно-правові засади діяльності
- Закон України «Про місцеві державні адміністрації»
-
Розпорядження голови райдержадміністрації від 30 липня 2020 року № 200 "Про регламент районної державної адміністрації"
-
Розпорядження голови райдержадміністрації від 23.02.2016 року № 69 "Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації від 14.05.2012 року №318 «Про затвердження Інструкції з діловодства в райдержадміністрації»
-
"Про регламент районної державної адміністрації" (розпорядження голови райдержадміністрації від 07.05.2018 року №254)
-
Розпорядження голови Хмільницької районної державної адміністрації від 01.02.2016 року №47 "Про регламент районної державної адміністрації"
-
Розпорядження голови Хмільницької районної державної адміністрації від 03 червня 2013 року № 207 «Про регламент районної державної адміністрації»
-
Розпорядження голови Хмільницької районної державної адміністрації від 15 травня 2012 року № 318 «Про затвердження Інструкції з діловодства в райдержадміністрації»
-
Розпорядження голови Хмільницької районної державної адміністрації від 28 січня 2015 року № 17 рк «Про розподіл обов’язків між головою, першим заступником, заступником голови, керівником апарату районної державної адміністрації»
-
Розпорядження голови Хмільницької районної державної адміністрації від 12 серпня 2014 року № 280 «Про захист персональних даних»
Основні завдання та нормативно-правові засади діяльності
Районна державна адміністрація діє на підставі Конституції України (статті 118, 119) та Закону України «Про місцеві державні адміністрації» від 9 квітня 1999 року №586-XIV.
Районна державна адміністрація є місцевим органом виконавчої влади, що в межах своїх повноважень здійснює виконавчу владу на території Хмільницького району, а також реалізує повноваження, делеговані їй районною радою.
Основними завданнями районної державної адміністрації є:
1) виконання Конституції та законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади;
2) забезпечення законності та правопорядку; додержання прав і свобод громадян;
3) виконання районних програм соціально-економічного та культурного розвитку, програм охорони довкілля.
4) підготовка та виконання районного бюджету;
5) звіт про виконання бюджету та відповідних програм;
6) взаємодія з органами місцевого самоврядування;
7) реалізація інших наданих державою, а також делегованих Хмільницькою районною радою повноважень.
Нормативно-правові акти з питань, що належать до компетенції облдержадміністрації
На виконання Конституції України, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, власних і делегованих повноважень голова районної державної адміністрації видає розпорядження, а керівники управлінь, відділів та інших структурних підрозділів – накази.
Розпорядження голови районної державної адміністрації, прийняті в межах його компетенції, є обов'язковими для виконання на території району всіма органами, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами та громадянами.
Розпорядження голови районної державної адміністрації ненормативного характеру набирають чинності з моменту їх прийняття, якщо самими актами не встановлено пізніший термін введення їх у дію. Ці акти доводяться до їх виконавців, а при потребі – оприлюднюються.
Розпорядження, які стосуються прав та обов'язків громадян або мають загальний характер,підлягають оприлюдненню і набирають чинності з моменту їх оприлюднення, якщо самими актами не встановлено пізніший термін введення їх у дію.
Порядок оскарження розпоряджень, виданих головою районної державної адміністрації та наказів керівників структурних підрозділів райдержадміністрації.
Розпорядження голови районної державної адміністрації, що суперечать Конституції України, законам України, рішенням Конституційного Суду України, актам Президента України та Кабінету Міністрів України або інтересам територіальних громад чи окремих громадян, можуть бути оскаржені до Кабінету Міністрів України або до суду.
Розпорядження голови районної державної адміністрації, що суперечать Конституції України, законам України, рішенням Конституційного Суду України, іншим актам законодавства або є недоцільними, неекономними, неефективними за очікуваними чи фактичними результатами, скасовуються головою обласної державної адміністрації або в судовому порядку.
Накази керівників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів районної державної адміністрації, що суперечать Конституції України, іншим актам законодавства, рішенням Конституційного Суду України та актам міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, можуть бути скасовані головою районної державної адміністрації, відповідним міністерством, іншим центральним органом виконавчої влади.