Хмільницкий район - прапор
Хмільницька районна державна адміністрація
Офіційний сайт
Малий Герб України
07 грудня 2024 року
Facebook - логотип Twitter - логотип Instagam - логотип Youtube - логотип
Режим високої контрастності

Основні завдання та нормативно-правові засади діяльності

Основні завдання та нормативно-правові засади діяльності

 

Відповідно до статті 118 Конституції України виконавчу владу в областях і районах, містах Києві та Севастополі здійснюють місцеві державні адміністрації.

Згідно з частиною другою статті 1 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» місцева державна адміністрація є місцевим органом виконавчої влади і входить до системи органів виконавчої влади.

Хмільницька районна державна адміністрація в межах своїх повноважень здійснює виконавчу владу на території Хмільницького району, а також реалізує повноваження, делеговані їй Хмільницькою районною радою.

  
Місцева державна адміністрація на відповідній території забезпечує:

  • виконання Конституції, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня;
  • законність і правопорядок, додержання прав і свобод громадян;
  • виконання державних і регіональних програм соціально-економічного та культурного розвитку, програм охорони довкілля, а в місцях компактного проживання корінних народів і національних меншин – також програм їх національно-культурного розвитку;
  • підготовку та виконання місцевого бюджету;
  • звіт про виконання місцевого бюджету та програм;
  • взаємодію з органами місцевого самоврядування;
  • реалізацію інших наданих державою, а також делегованих відповідною радою повноважень.


Правовий статус місцевих державних адміністрацій встановлюється Конституцією України, Законом України "Про місцеві державні адміністрації" та іншими законами України.

Місцева державна адміністрація в своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України "Про місцеві державні адміністрації" та іншими законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, органів виконавчої влади вищого рівня. 

 

    

Нормативно-правові акти з питань, що належать до компетенції облдержадміністрації: 
На виконання Конституції України, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, власних і делегованих повноважень голова районної державної адміністрації видає розпорядження, а керівники управлінь, відділів та інших структурних підрозділів – накази.
Розпорядження голови районної державної адміністрації, прийняті в межах його компетенції, є обов'язковими для виконання на території району всіма органами, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами та громадянами.
Розпорядження голови районної державної адміністрації ненормативного характеру набирають чинності з моменту їх прийняття, якщо самими актами не встановлено пізніший термін введення їх у дію. Ці акти доводяться до їх виконавців, а при потребі – оприлюднюються.
Розпорядження, які стосуються прав та обов'язків громадян або мають загальний характер,підлягають оприлюдненню і набирають чинності з моменту їх оприлюднення, якщо самими актами не встановлено пізніший термін введення їх у дію.


Порядок оскарження розпоряджень, виданих головою районної державної адміністрації та наказів керівників структурних підрозділів райдержадміністрації:

Розпорядження голови районної державної адміністрації, що суперечать Конституції України, законам України, рішенням Конституційного Суду України, актам Президента України та Кабінету Міністрів України або інтересам територіальних громад чи окремих громадян, можуть бути оскаржені до Кабінету Міністрів України або до суду.
Розпорядження голови районної державної адміністрації, що суперечать Конституції України, законам України, рішенням Конституційного Суду України, іншим актам законодавства або є недоцільними, неекономними, неефективними за очікуваними чи фактичними результатами, скасовуються головою обласної державної адміністрації або в судовому порядку.
Накази керівників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів районної державної адміністрації, що суперечать Конституції України, іншим актам законодавства, рішенням Конституційного Суду України та актам міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, можуть бути скасовані головою районної державної адміністрації, відповідним міністерством, іншим центральним органом виконавчої влади.

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація